Ak nečítate hromadné emaily, ďalej nepokračujte. Mohli by ste zistiť, z akého dôvodu Vás niektoré vedia zaujať
Hromadný email je jednou z najúčinnejších foriem oslovovania zákazníkov v rozličných segmentoch. Veľká väčšina hromadných emailov však nespĺňa základné kritéria a preto ich účinnosť je veľmi nízka. Zákazníkov vedie často k tomu, aby si mailovú adresu odosieľateľa zaradila do Spamu. Kvalitne postavený hromadný email však dokáže zázraky. Dokáže osloviť konkrétnu cieľovú skupinu vhodnou myšlienkou a generovať nový biznis.
Cieľom programu Tvorba hromadných emailov je pripraviť pracovníkov produktového manažmentu alebo obchodníkov na prípravu kvalitného hromadného emailu. Naučia sa, ako zaujať pozornosť užívateľa, vytvoriť záujem o obsah a ako vytvoriť pocit zvedavosti u čitateľa. Výsledkom bude vyššia čítanosť hromadných emailov, zvýšené množstvo preklikov na Vaše web stránky a viac dopytov od zákazníkov.