Telefonický predaj

Využívate naplno potenciál svojich zákazníkov?

Pracovníci vnútorného predaja, kontaktných a telefonických centier, ktorým zákazníci volajú a ich úlohou je vybaviť objednávku, by mali byť schopní využiť túto príležitosť na ďalší tzv. reaktívny predaj. Vyžaduje si to znalosť predajnej techniky po telefóne, schopnosť prekonávať námietky, vyjednávať a prezentovať cenu.

 

Rozvojový program vybaví účastníkov nástrojmi potrebnými na efektívny reaktívny telefonický predaj. Vytvoria si scenár predajného rozhovoru po telefóne, zlepší sa ich znalosť predajnej techniky po telefóne a oboznámia sa s metódami na zvýšenie predaja – up-selling a cross-selling. Veľký dôraz sa kladie na praktický tréning počas programu s okamžitou spätnou väzbou od ostatných účastníkov a konzultanta Salesmania.

Po ukončení programu budú účastníci:

  • poznať štruktúru predajného telefonátu
  • poznať základné nástroje telefonického predaja
  • mať precvičený predaj po telefóne

Rozsah programu:

  • 3 dni
top